Big hit family

تویه بیگ هیت همیشه یه شخص همه چی تموم وجود داشته 😅 جونگ کوکی که هفتا کمپانی بهش پیشنهاد کار آموزی دادن 🙂⁦❤️⁩ یونجونی که همیشه اول بوده و از همون اول همه قبول داشتن که دبیو می‌کنه 🙂⁦❤️⁩ و حالا هیسونگی که همه به مهارتاش باور دارن و از همون اول قبولش داشتن...🙂⁦❤️⁩

۰۴:۵۶
𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔
۲۷ فروردين ۰۰ , ۲۰:۴۱

اونییی😍😍❤❤

پاسخ :

🙂❤️✨
𝙁𝙖𝙩𝙞 𝘼𝙍𝙈𝙔
۲۶ فروردين ۰۰ , ۱۹:۳۵

خوشبختم منم فاطیم ۱۵(:

میشه اونیم بشی؟؟

پاسخ :

خوش بختم 🙂🤝💔✨
ارع عزیزم 🙂❤️✨
عاشق پیشه ناری/: (فاطی)
۲۶ فروردين ۰۰ , ۰۰:۵۱

چه خووووب😍☺

خب میای آشناشیم من هنوز نمیشناسمت(:

پاسخ :

اهم🙂❤️✨
البته خوشحال میشم باهم آشنا شیم من نرگسم ۱۶ 
وتو؟!
عاشق پیشه ناری/: (فاطی)
۲۴ فروردين ۰۰ , ۰۱:۰۶

هرسه شون بایسمن*^*

عررررررررررررررر

آااا راستی من یه بار یعنی دوسه ماه پیش میشد که اومدم کامنت دادم ج ندادی/:

الان هستی یانه؟؟

پاسخ :


هیق🤧💔✨
ارع لاو هستم الان اون موقع نمیومد اصا 
پستارم که پاک کردم کامنتارو ندارم دیگع
JIMIN.TINA
۲۷ آبان ۹۹ , ۱۰:۲۲

این لعنتیا خیلی جذابنننننن

همیشه ام یه رقصنده بوده کع همه بهش ایمان داشتن

بی تی اس:جیهوپ

اکسو: کای

انهایپن:نمیدونم رقصنده ی این گروه کیه این با خودت🤣

البته از نظر من کل گروه ها رقصاشون عالیه ولی خب به اینا بیشتر ایمان دارن

 

پاسخ :

کلا رقصا همشون پرفکتن🙂👌
Luca Jeon
۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۸:۴۲

هر سه بایسامن

پاسخ :

😍⁦♥️⁩
ریحانه
۱۶ شهریور ۹۹ , ۱۷:۴۱

بیگ هیت میخاد گروه جدید بده؟؟؟

پاسخ :

اره خیلی وقته درگیرشن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan