انیمه Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu

 

خلاصه :

"کاری میکنم که بدنت قادر به فراموش کردن مال من نباشه" سایجو تاکوتو 5 ساله که به عنوان " شماره 1 بغلی ترین فرد" شناخته میشه،ولی حالا این موقعیتش  دزیده شده. اون هم توسط یک بازیگر تازه وارد با 3 سال سابقه به نام آزومایا. از طرفی لبخند درخشان خالص آزومایا، روی رفتار لجوجانه تاکوتو تأثیر گذاشت. حتی وقتی که تاکوتو هشدارشو رو درجه آخر تنظیم کرد، آزومایا تاکوتو رو تو وضعیت خجالت آور مستی گیرش آورد و ازش به عنوان باج گیری استفاده کرد. در عوض سکوت آزومایا، آزومایا ازش اینو خواست : لطفا بزار بغلت کنم... 

برای دانلود این انیمه زیبا بیاین ادامه::))

 

قسمت اول

زیرنویس قسمت اول

قسمت دوم

زیرنویس قسمت دوم

قسمت سوم

زیرنویس قسمت سوم

قسمت چهارم

زیرنویس قسمت چهارم

قسمت پنجم

زیرنویس قسمت پنجم

قسمت ششم

زیرنویس قسمت ششم

قسمت هفتم

زیرنویس قسمت هفتم

قسمت هشتم

زیرنویس قسمت هشتم

قسمت نهم

زیرنویس قسمت نهم

قسمت دهم

زیرنویس قسمت دهم

قسمت یازدهم

زیرنویس قسمت یازدهم

قسمت دوازدهم

زیرنویس قسمت دوازدهم

قسمت سیزدهم

زیرنویس قسمت سیزدهم

امیدوارم از دیدن این انیمه زیبا لذت ببرید::)))

۱۳:۲۰
ناشناس
۱۷ شهریور ۰۲ , ۱۲:۰۸

میشه قسمت های بعدشم بزارید؟

 

ناشناس
۱۵ شهریور ۰۲ , ۰۴:۱۴

این انیمه فصل دوم نداره؟؟

 

Tara
۱۳ مرداد ۰۲ , ۱۵:۱۶

میشه انیمه یاریچین بچ کلاپ و انیمه سوپر لاور و صحنه عشق رو هم بزاری 

F
۰۷ مرداد ۰۲ , ۲۰:۳۱

چجوری زیرنویس رو وارد انیمه کنم

 

sam
۰۲ مرداد ۰۲ , ۱۲:۴۱

میشه سینماییشم بزاریی

هر جا گشتم پیداش نمیکنم اطفا بزار😐

sam
۰۲ مرداد ۰۲ , ۱۲:۳۶

میشه سینماییشم بزاریی

 

Luhan🥦
۰۷ خرداد ۰۲ , ۲۲:۴۸

سلام خیلی این یائویی باحاله تایپ من با آیوگی همسانه+__+

دمت گرم رایگان این همه سریال و انیمه محشر آپلود میکنی‌اینجا 💚 زنده باشی همیشه دختر 🌹

اگه میشه سریال کین پورش رو هم بزار من خیلی وقته منتظرم ببینمش هیچ‌جا پیدا نمیشه

عباس
۳۰ ارديبهشت ۰۲ , ۲۱:۳۲

میشه انیمه های زیادی بزارین

Maria
۲۸ ارديبهشت ۰۲ , ۱۵:۱۱

کاوایی بود

دم بچه های ترجمه گرم

فقط کاش کیفیتش بالاتر بود..چشام نابود شد 😅

Otako
۱۹ ارديبهشت ۰۲ , ۱۴:۴۳

برای زیرنویس برنامه ی mx رو دانلود کنید و داخل اون ببینید ، وقتی داره پخش میشه روی حالت زیرنویس که گوشه ی صفحه هست بزنید ، فضای داخلی رو بزنید و روی زیرنویسی که انتخاب کردید بزنید

Naz
۱۴ ارديبهشت ۰۲ , ۰۴:۵۰

ببخشید میشه زیرنویس یک رو چک کنید؟ لینک دانلود برای من نمیاد

Maho
۲۸ بهمن ۰۱ , ۰۲:۳۵

آیا صحنه داره ؟ ( انشالله ) 🥺

エコタグア
۲۲ بهمن ۰۱ , ۱۴:۵۶

خیلیییی خوب بود  🌜

عمت
۲۱ دی ۰۱ , ۲۰:۲۵

زیرنویسش نمیاد

:|
۲۰ دی ۰۱ , ۰۲:۱۹

سلام من نمی توانم هیچ کدوم از قسمت های زیر نویس و دانلود میشه بهم  بگید که باید چیکار کنم 

 

O
۰۹ دی ۰۱ , ۰۹:۰۷

میشه قسمت ۱ رو زیرنویسش رو درست کنین واسه من باز نمیشه

ناشناخته
۱۹ آذر ۰۱ , ۰۲:۱۵

انیمه خیلی خوبیه اما نمیتونم زیرنویس رو وارد انیمه کنم میشه بگین چیکار باید بکنم

 

Christen
۱۷ آبان ۰۱ , ۱۴:۰۸

سانسور شدس؟

In black
۱۳ آبان ۰۱ , ۰۶:۱۹

برای من هیچ کدوم از قسمت هاش زیرنویسش درست نیس چیکار باید بکنم تا درست بشه؟

Hmmmm
۰۲ آبان ۰۱ , ۱۶:۰۲

عانسلی گرافیک انیمه»»»»»»»

B
۰۸ شهریور ۰۱ , ۲۳:۱۱

سلام میشه توضیح بدین چ جوری دانلود کنم فیلمو؟

Kiara
۱۰ مرداد ۰۱ , ۱۵:۴۹

سلام میشه انیمه  graviation   رو هم بزارید

Ami
۱۵ آبان ۰۰ , ۱۱:۲۱

انیمه زیباییه برای قرار دادنش ازتون ممنونم 

لطفاً زیرنویس قسمت ۱۳ رو چک کنید خراب شده

 

Ami
۱۵ آبان ۰۰ , ۱۱:۱۷

انیمه زیباییه برای قرار دادنش ازتون ممنونم 

لطفاً زیرنویس قسمت ۱۳ رو چک کنید خراب شده

 

پاسخ :

خواهش میکنم عزیزم 
اصلاح شد
زینب
۰۶ مهر ۰۰ , ۱۴:۳۳

سلام زیرنویس قسمت 13 رو نمی شه دانلود کرد لطفا درستش کنید ممنون.

پاسخ :

سلام
اصلاح شد
Nnn
۲۳ تیر ۰۰ , ۱۱:۵۴

سلام زیرنویس قسمت ۱۳ خرابه

 

پاسخ :

سلام
اصلاح شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan