مینی سریالNobleman Ryus Wedding

خلاصه: 

برای ریو هوسان و چوی هواجین مراسم ازدواجی از پیش تنظیم شده ولی در حین مراسم ناپدید میشه و چوی‌کی‌وان لباس عروس میپوشه و تظاهر میکنه که عروسه. چند روز بعد ارشد مدرسه هوسون ،کیم تائه‌هیونگ که برای تبریک اومده بوده عاشق کی‌وان میشه و....

برای دیدن این مینی سریال به ادامه مطلب بیاین::))

مینی سریالNobleman Ryus Wedding با زیرنویس چسبیده

 

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

 

امیدوارم از دیدن این مینی سریال زیبا لذت برده باشید::))

 

۱۰:۳۳
نفس رحیمی
۱۶ دی ۰۲ , ۱۷:۰۰

خیلی قشنگه ممنون از سایت خوبتون💘

هیون
۱۱ آذر ۰۲ , ۱۸:۲۷

لطفا بی الای بیشتری بزاررر.لطفااا

Love drama
۳۱ تیر ۰۲ , ۰۹:۲۰

سریال long time no see رو هم بذار ممنون میشم🤩

Love drama
۳۱ تیر ۰۲ , ۰۹:۱۷

سلام،میشه سریالهای بی ال کره ای بیشتری بذاری؟؟؟؟مثل unintentional love story, kissable lips,to my starهیچ جا نمیتونم پیداشون کنم ولی در عین حال فک میکنم خیلی قشنگن

 

Hyuna
۱۸ خرداد ۰۲ , ۲۳:۱۸

سلام ممنون به خاطر این مینی سریال فقط یه سوال مینی سریالش ۸قسمتیه؟یا

ادامه داره اگه ادامه داره ازکجا میشه دید

دریا
۱۰ خرداد ۰۲ , ۲۳:۳۹

خیلی بی مزه بود این سریال:)

mrym
۰۵ خرداد ۰۲ , ۱۹:۴۷

این سایت سانسور نمیکنه؟ برای اولین بار میخوام دانلود کنم!

Kim
۲۱ ارديبهشت ۰۲ , ۱۲:۳۸

تروخدا مینی سریال بی ال kissable lips رو هم بزارید 

در به در دنبالشم هیچ جا پیدا نمیشه

مهنا
۰۶ فروردين ۰۲ , ۱۱:۵۶

خیلی ممنون

Babe
۲۶ اسفند ۰۱ , ۱۸:۵۶

ادمین جونمممم عشقمممم kissable lips و between us رو هم بذار. پلیززززززز بچه ها من تلگرام ندارم میشه اگع لینکاشونو پیدا کردین تو کامنتا واسه منم بفرستینننن😍😍😍🥺🥺

Melina
۰۱ اسفند ۰۱ , ۰۰:۳۱

آقا خواهشااااااااا کین پورش (~o~)

I don't know
۰۲ بهمن ۰۱ , ۱۳:۳۸

وای عاشق ساتممممم واقعا خوبه 🥲🥲 

همیشه باید میرفتم تیو یوتیوب نگاه میکردم ولی الان اینجارو پیدا کردم وای میسی 😭🫂

blue lover
۱۹ دی ۰۱ , ۱۰:۱۸

جون من بیا سایتو بپاش دوباره

ستایش
۲۰ آبان ۰۱ , ۲۰:۱۷

سلام خوبید میگم من تازه توی سایت شما امدم میشه تمام سریال های گی و سینمایی لینکشو بهم بدید ممنون 

Kim Sina
۱۲ آبان ۰۱ , ۱۷:۲۵

خیلی قشنگ بود، ممنون از اینکه گذاشتینش

هیچکس
۰۵ شهریور ۰۱ , ۰۱:۱۳

تا اخرین قسمت گذاشتنش؟

ارموا
۱۸ تیر ۰۱ , ۱۵:۲۶

خیلی سایت خوبی دارید 

ولی سریال در حال پخش spring of crush  رو هم بذارید خیلی خوبه 

No one
۱۴ تیر ۰۱ , ۰۳:۳۱

کین پورش توروخدااااااااااا

Pegah
۲۹ خرداد ۰۱ , ۱۴:۲۵

مرسی ازینکه این سریال کیوت رو گذشتید خیلی دنبالش گشتم🌚💜

Hasti
۲۴ اسفند ۰۰ , ۱۳:۴۰

دست شما درد نکنه عزیز من

Sugs
۱۰ اسفند ۰۰ , ۱۷:۳۱

وای خیلی عالی بود دمتون گرم 👏👏مرسی 

الهه
۰۶ آبان ۰۰ , ۲۲:۲۹

مرسی عالی بود خیلی دنبالش بودم 😭😭

nil7621
۰۴ آبان ۰۰ , ۱۶:۵۸

چقدر دنبالش گشتم ای ول 

 

Parsa
۱۵ شهریور ۰۰ , ۰۷:۵۴

وای پشمام چقد دنبالش بودم، الان بی الای کره ای دوهزارو بیست خیلی کم پیدا میشه..

تنها
۳۰ مرداد ۰۰ , ۰۳:۲۰

صحنه کیس داره؟

پاسخ :

اره داره ولی به زور 
Reza
۲۲ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۸

دمتون گرم خیلی دنبالش گشتم ☹️☹️💙💙💙

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan