یه لحظه::))

نمی‌دونم چند نفر از مطالب سایت استفاده میکنن...

ولی خوشحال میشم همه تون نظر بدین ...

با گذاشتن انیمه های یائویی ، بهترین فیلم های سینمایی ال جی بی تی دنیا و همین طور سریالای گی تایلندی موافقین ؟! یعنی اگه بزارم میبینن  ؟!

 

۱۱:۰۸
vista
۱۷ دی ۰۱ , ۰۶:۰۸

میخوام به وبت یه سرو سامونی بدی 

اگه این کارو بکنی وبتو مشهور میکنم ، از من گفتن

کافیه دوستام بیان دیگه تمومه

Korea Lover♡
۰۴ تیر ۰۱ , ۱۵:۲۷

جی ال دراما بیشتر بذارررر مخصوصا gap the series

کیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلیلییی
۰۵ مهر ۰۰ , ۱۵:۲۷

بزار بزار🙂😂

هستی
۲۷ شهریور ۰۰ , ۱۶:۴۵

میشه سریال لاولی رایتر رو با زیرنویس بذارین؟سریال های گی تایلندی بذارین😻

Yulme :)
۲۷ شهریور ۰۰ , ۰۳:۲۵

لطفا بیشتر از ژانر بی ال بزارین فرقی نداره سینمایی باشه یا سریال یا انیمه

Nnn
۲۳ تیر ۰۰ , ۱۱:۲۱

سلام عالیه بزارید ممنون

n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۰۶

عاره بزاررتقگگزکینزتیکزوتق من دوست بزار خودم حمیات میکنم

پاسخ :

حتما 🙂🌹
ممنون عزیزم ❤️❤️
🦄🌈noshmak 🍭🍓
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۲۹

عارهه عارههه جان من بزاررر 

😭😭😭😭😻😻😻😻

پاسخ :

تنک میزارمممم حتما⁦( ◜‿◝ )♡⁩
پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۱۲

عرررررررههه

پاسخ :

⁦( ◜‿◝ )♡⁩
☽︎ 𝐴𝑟
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۱۱

اوهوم میبینیم

پاسخ :

⁦( ◜‿◝ )♡⁩
. ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۱۱

دلم میخواد ببینما😂 ولی من نمیتونم :(

پاسخ :

اوه اشکالی نداره::))
𝒌𝒊𝒎 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒊 𝒔𝒂𝒌𝒊𝒏𝒆 𝒄𝒖𝒕𝒊𝒆 𝒔𝒆𝒙𝒚 ✌︎シ︎
۱۸ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۱۱

اره میبینیم":

پاسخ :

⁦( ◜‿◝ )♡⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan