مینی سریال Mr Heart

 

 

خلاصه :

این وب درام داستان عشق و دوستی بین یک ستاره ماراتن در حال ظهور و یک تازه کار را نشان می‌دهد….

 

قسمت اول

زیرنویس قسمت اول

قسمت دوم

زیرنویس قسمت دوم

قسمت سوم

زیرنویس قسمت سوم

قسمت چهارم

زیرنویس قسمت چهارم

قسمت پنجم

زیرنویس قسمت پنجم

قسمت ششم

زیرنویس قسمت ششم

قسمت هفتم

زیرنویس قسمت هفتم

قسمت هشتم

زیرنویس قسمت هشتم

 

امیدوارم از دیدن این مینی سریال زیبا لذت ببرید::))

 

 

۲۳:۴۲
no one
۰۵ ارديبهشت ۰۳ , ۱۸:۴۴

سلام.میشه لطفا سریال unintentional love story رو بذاری؟

بی ال کره ایه فقط 10 قسمت نیم ساعتس:)

از اپیزود5 به بعد هیچ جا نیست

Sarah
۰۷ اسفند ۰۲ , ۱۸:۳۴

 نمیتونم دانلود کنم 😭😭😭

آیلار
۲۶ شهریور ۰۲ , ۱۰:۴۱

سلام،،، لطفا لینک دانلود رو مجدد بذارید چون پاک شده

و اینکه خیلی خوبه زیرنویس هرقسمت زیر خودش گذاشتید کاش بقیه هم اینطورباشند

F
۰۷ مرداد ۰۲ , ۲۰:۰۱

کد لینکش چیه 

آرمی
۲۹ فروردين ۰۲ , ۱۱:۳۴

سلام رفیق. میشه سریال semantic error رو توی وبلاگت بزاری؟ ممنون میشم.

مبینا
۱۹ اسفند ۰۱ , ۲۱:۴۳

چرا دانلود نمیشه 🥺😮‍💨

(Kamellia)
۱۸ دی ۰۱ , ۱۳:۵۳

نمیتونم دانلود کنم !! 

دانلود نمیشه !!

Mmm
۰۶ آبان ۰۱ , ۱۳:۴۴

سلام چرا این سریال پاک شده نمیتونم دانلود کنم

Park Jung Soo
۱۶ مهر ۰۱ , ۱۳:۱۳

سلام ببخشید میگم این سریال 

لینکه های دانلودش حذف شدن 

میشه رسیدگی کنید

ممنون.💝

فیلم
۳۱ شهریور ۰۱ , ۰۴:۵۸

میشه لطفاً یکی بگه چجوری دان کنم میزنم لینکو میاره دانلود میکنم ولی باز نمیشه بنی اصلا نیستش

B
۰۸ شهریور ۰۱ , ۱۴:۰۳

سلام میشه یکی بگه من چطوری فیلمو دانلود کنم؟

کره الاغ کدخدا
۰۸ تیر ۰۱ , ۲۳:۱۴

میشه لزبینشم بزاری.. اخه همشون گی و پسرن دخترونشم بزار من میدوستم

:)
۰۷ خرداد ۰۱ , ۱۴:۵۵

بدون سانسوره؟

Jaehyun Jeon
۰۶ فروردين ۰۱ , ۱۳:۱۷

خعلی عالیهههه

era
۲۸ اسفند ۰۰ , ۲۱:۲۲

چرا برا من دانلود نمیشه اصن لینک و نمیاره :(

Afy
۰۸ اسفند ۰۰ , ۱۲:۲۱

سلام خسته نباشین...ببخشید میشه مینی سریال cherry blossom after winter  رو قرار بدین؟ قسمت اولش پخش شد🥺😃

CHANNY
۲۵ آذر ۰۰ , ۲۰:۱۹

چرا نمیتونم دانلود کنم ؟

ثنا
۱۸ آبان ۰۰ , ۱۵:۰۷

دیدمش قبلا:|

Lukas
۰۸ آبان ۰۰ , ۱۰:۰۴

ودف اگه تمام پسرا ایران گی باشن خا کسی نمیمونه نباید کسیو اجبار کنیم که همجنسگرا شه باید خودشون عشقو پیدا کنن

RAYEHE
۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۴:۴۳

کاش همه ی پسرای ایران هم گی بودن

تا ما اینور حال می کردین😎

هیییییییی خداااااااا😥😥😥

🍙Rice cake 🍙 (بخل تهیونگ)
۱۸ مرداد ۰۰ , ۱۶:۴۲

نممیدونم امسش چیه با دختر خالم نگاه کردم بعد اسمشو نگفت 

درحال پخشه 

شین وو تهکیونگو دائون لی سوهی و نامگونگ 

مینی فکر نکنم باشه 

هر قسمتش 20 دقیقه بود انگار بعد تا قمست 11 نمیدونم دقیق اومده بود 

اهان

من سریالای هیستوریم میدوست 

 

🍙Rice cake 🍙 (بخل تهیونگ)
۱۵ مرداد ۰۰ , ۱۱:۳۵

ی سریالی هست نمیدونم اسنش چیه فق میدونم کیدراما بی الی میخواستم بگم اونم بزارید فق اسم شخصیت هاشو میدونم 

شین وو تهکیوتگ دائون نامگونگ لی سوهی اره این شخصیت هاش بود ولی اسمشو نمیدونم اره درحال پخشم هست.

پاسخ :

مینی سریاله؟!
منظورت مینی سریاله آنجا که نگاهت درنگ میکنده؟!
که شایعه شد از روی تهکوک ساختنش؟!
Kim shosho
۰۸ مرداد ۰۰ , ۲۱:۴۱

میگم سریال تارن تایپ یا بوسه ابی تیره یا لاو بای چنس رو میشه بزاری؟ 😁🙏🏻

پاسخ :

حتما عزیزم^^

۲۹ تیر ۰۰ , ۱۳:۴۴

سلام میخوامش کسی میتونه برام دانش کنه

پاسخ :

سلام عزیزم
دانلودش کاری ندارع بزن روی لینک ها برات دانلود میشه
𝗙𝗮𝘁𝗶 ...
۱۱ خرداد ۰۰ , ۰۰:۳۲

آره ولی اصلا بلد نیستم باهاش کار کنم:|😂😂

والا خیلی پیچیدس رو همون دفترچه ساده مینویسم:|||

پاسخ :

😂
نه بابا اصا پیچیده نیس یکم باش کار کنی یاد میگیری... 
اونجور میتونن بخونن کاراتم توام کارا بقیه رو میخونی
𝗙𝗮𝘁𝗶 ...
۱۰ خرداد ۰۰ , ۲۳:۲۵

یهه من همه چی دوست کلا همه چی شیپ میکنم:|

پاسخ :

واتپد داری؟؟ 
𝗙𝗮𝘁𝗶 ...
۱۰ خرداد ۰۰ , ۱۶:۵۹

خداروشکر

منم خبم

واو کوکمیییییین

پاسخ :

🙂🌹
شکر 
اهم کلا فقط رفتم تو کف کوکمین 😅
𝗙𝗮𝘁𝗶 ...
۰۹ خرداد ۰۰ , ۱۷:۱۲

سلام اونی جونم خوبی؟؟

 

میگم دیگه تو خط فن فیک نیستی:|؟

پاسخ :

سلام عزیزم خبم تو خبی؟؟ 

چرا ولی خب فقط کوکمین مینویسم و فک نکنم اینجا اپشون کنم
n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)
۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۵۲

این سریالم خعلی دوست داشتنم پیشنهاد میکنم ببینین

🦄🌈noshmak 🍭🍓
۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۵۶

عررر اینننن 😢😢

عهه اینووو چقدد اشناعهههههه😐😐😭😭

دیدمش😐😐😂😂😂

پص پیش ب ثوی فصل دوعه توگدررررر هوریاااا😂😂💃💃💃😎😎

Park hae ray (باران کراش ورلد واید منه :|)
۲۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۵۶

این سریال......خیلی کیوت و سافته و کمی بغض دار 😭😭😭😭😭😭🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥💙💙💙💙💙💙 

 

بعدا کاملشو میبینم هههههقققققققققق مرسییبیی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan