تئوری دو ام وی آخر تی اکس تی

 

جدا نمی‌دونم چقدرش درسته همش چیزایین که به نظر خودم اومد ممکنه درست باشه حتی ممکنه خیلی دم دستی و سطحی باشه ولی من سعی کردم تلاشم و واسه پسرام بکنم اگه چیز دیگه هم فهمیدم یا مشخص شد حتما میزارم :)

 

Download

۲۰:۴۶
Sara
۰۱ تیر ۰۱ , ۱۲:۱۴

سلام، کانال تل ندارین؟

elina jmjk
۲۷ آبان ۰۰ , ۰۹:۴۹

نرگس شی؟خودتی؟؟

𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
۰۸ مهر ۰۰ , ۲۰:۳۹

اونی

هستی؟ 

●.M.E.W .●
۱۰ شهریور ۰۰ , ۲۳:۱۲

اره یکین

اره منم میگم ام  شایدم اون دختره دوست دختر کای باشه

اصلاااا کل ام ویا کپیاپ بهم ربط دارن:/

仁花 💫🌊
۱۰ شهریور ۰۰ , ۲۲:۲۱

تعوری هات رو دوست داشتم اما یه سوال؟؟

مگه بقیه اعضا هم نباید یه زندگی جدا و مستقل داشته باشن ؟؟

عام شاید مسخره باشی ولی میتونی تعوری های موزیک دیدیو های دیگه هم بزاری؟؟

پاسخ :

ممنون فرزندم خوشحالم که خوب بوده🙂🤲
صد درصد اینطوره توی لوزر لاور هم که یه تیکه هایی داشتیم از جمع بندی زندگیشون اما نمی‌دونم تئوری بنگتن یا انهایپن و تاحالا خوندی یا بهشون توجه کردی یا نه ...
توی ام وی های هایب معمولا یک یا دو شخصیت اصلی هست که داستان کلا برپایه اونا می‌چرخه مثل فیلم و سریال های واقعی ... مثل سوکجین و جونگ کوک برای بنگتن ...
اونجام تنها توی ای نید یو اشاره ای به گذشته بقیه به طور اختصاصی میشه بقیه چیز ها تیکه های کوچیکین و زوم روی اون دونفره ...
توی انهایپن هم سونو ، سونگهون و جونگوونن اما باز یکم تکلیف آدم با بقیه اعضا مشخصه ...
توی توماروعم که یونجونه واسه همین بیشتر زوم روشه اما بدون شک در آینده چیز های بیشتری میفهمیم راجب اعضا من خودم خیلی چیزا توی سرم راجب چهار عضو دیگه بی جوابه ...
حتما سعی میکنم جمع بندی کنم و یه چیز کلی از همه ام وی های پسرا بزارم
●.M.E.W .●
۱۰ شهریور ۰۰ , ۲۲:۰۵

تئدریت خعلی خوب بود من عاشق تئوری گفتنو تئوری نوشتنم و نمیشه گفت تئوری ولی یسری چیزا توی ام وی پیدا کردم

مثلا کای اونجای که کار میکرد روی کلاهش از این پلا کارتای که میزنن به کلا هو اینا داشت که عکس باتر بی تی اس بود 

و پدر بومگیو همون صاحاب مغازه کای با چند جا دیگه عم بود که توی ام وی قبلیشون پدر یونجونه

پاسخ :

ممنونم عزیزم خوشحالم خوشت اومده ...
دقیقا منم^^
اره اره منم دیدم اونو ... ولی ننوشتم چون فک کردم شاید ربطی نداشته باشه به تئوریا البته که داره و من تنها چیزی که تونستم بهش برسم این بود که شاید جایی که تیکه اول پرمیشن تو دنس و گرفتن همون کافه هست ... 🙂😂
جدااا؟؟؟
نمیدونستم اینو چون نه چهره بابای یون مشخص بود نه چهره صاحب کافه کای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan