سریال تایلندی still 2gther

 

خلاصه:

آیا لازمه ده سال صبر کنیم تا ببینیم عشق ساراوات و تاین دوام داره؟ در این قسمت های ویژه , شاهد پیشرفت رابطه شون خواهیم بود. بیشتر از تعقیب کردن جعلیه تاین توسط ساراوت خواهیم دید, زمانی که ساراوات بتونه با کسی که سال هاست اسیرشه باشه , زمانی که تاین در حال کشف این ارتباطه. به تماشای زندگی آینده شون در اولین رابطه ی طولانی مدتشون خواهیم نشست. بالاخره , زندگی زوج های دیگه که همچنان به هم عشق می ورزند و از هم مراقبت می کنند را شاهد خواهیم بود. من و تایپ , پونگ و میل , گرین و دیم , بعد از این همه مدت رابطه شون چطور پیش خواهد رفت؟

 

قسمت اول پارت اول

قسمت اول پارت دوم

قسمت اول پارت سوم

قسمت اول پارت چهارم

 

قسمت دوم پارت اول

قسمت دوم پارت دوم

قسمت دوم پارت سوم

قسمت دوم پارت چهارم

 

قسمت سوم پارت اول

قسمت سوم پارت دوم

قسمت سوم پارت سوم

قسمت سوم پارت چهارم

 

قسمت چهارم پارت اول

قسمت چهارم پارت دوم

قسمت چهارم پارت سوم

قسمت چهارم پارت چهارم

 

قسمت پنجم پارت اول

قسمت پنجم پارت دوم

قسمت پنجم پارت سوم

قسمت پنجم پارت چهارم

 

 

زیرنویس تمام قسمت ها به صورت فایل زیپ

 

امیدوارم از دیدن این سریال زیبا لذت ببرید::))

۰۰:۳۳
AC
۰۲ مهر ۰۲ , ۱۰:۴۱

 سلام

چنل تو تلگرام دارید یا نمیزنید؟

S
۱۷ خرداد ۰۲ , ۰۸:۳۶

چجوری فصل دوم رو دانلود کنم؟ 

دیش دیری دیدین
۲۲ دی ۰۱ , ۰۹:۳۳

سلام میشه لطفا سریالای بیشتری رو بذاری؟ اخه هیج جا نیستن سریالای بی ال مگه اینکه اشتراک بخری دانلود کنی :(

 

خو هرچی
۰۴ آذر ۰۱ , ۱۶:۱۷

چرا زیر نویسش رو فیلمه بالا نمیاد 

میشه راهنمایی کنید ؟!

خاندان جان
۱۹ آبان ۰۱ , ۱۵:۱۷

چرا قسمت 11 زیرنویس نیست😭😭😭😭😭😭😭😭

فیلم
۳۱ شهریور ۰۱ , ۰۴:۵۵

چجوری دانلود کنم خواهشاً بگید من می‌خوام دان کنم ولی هرچقدر میزنم لینک نمیاره باید چیکار کنم

 

Kiara
۱۰ مرداد ۰۱ , ۱۵:۵۳

سلام میشه سریال  the tuxedo  رو بزارید 

یه کیپاپر کیدرامر 🗿💅🏻💜🇰🇷
۲۷ تیر ۰۱ , ۱۲:۱۵

میشه سریال کین پورش هم بزارین ؟

Fatme
۲۱ ارديبهشت ۰۱ , ۱۵:۵۴

میشه بگید از کجا میتونیم ببینیم

بعد

Love gime تایلندی عه اونم میشه بگید از کجا پیدا کنم

rohi
۰۵ ارديبهشت ۰۱ , ۲۱:۵۴

we best love رو از کجا دانلود کنم؟؟؟؟؟

Negi
۰۴ ارديبهشت ۰۱ , ۲۳:۵۱

لطفا we best love و thain type هم بزار تعداد فیلما کمه🙂🤏🏽♥️

خرید لایک در اینستاگرام
۰۲ ارديبهشت ۰۱ , ۰۱:۴۳
We are a group of volunteers and opening a new scheme
in our community. Your site provided us with valuable
information to work on. You've performed a formidable activity and our whole group might be grateful to you.
Oppa
۰۸ فروردين ۰۱ , ۰۰:۴۰

من چطوری دانلود کنم

ناشناس
۰۸ اسفند ۰۰ , ۲۱:۴۳

ترو خدا یکی کمک کنه چطوری ببینم من هرچی میزنم Still 2gether فصل اول قسمت اول یه چیز دیگه برام میاره خواهش میکنم کمک کنید اگر کسی میدونه که اینکه شماها چطوری دیدین

♡♡
۰۲ اسفند ۰۰ , ۲۲:۵۳

فصل لوله یا دوم؟

 

بالا بردن رتبه سایت
۲۲ بهمن ۰۰ , ۲۳:۴۳
Woah! I'm really digging the template/theme of this site.
It's simple, yet effective. A lot of times it's challenging
to get that "perfect balance" between superb usability and visual appearance.
I must say that you've done a amazing job with this. In addition,
the blog loads very quick for me on Internet explorer.
Outstanding Blog!
tru. forever
۲۴ آذر ۰۰ , ۱۳:۳۰

 این فصل دومه یا اول اگه دومم چجوری میتونم فصل اولشو دانلود کنم؟

Me
۰۶ آذر ۰۰ , ۱۵:۲۷

چطوری باید دانلود کنم و اینکه زیر نویس داره 

sara
۱۹ مهر ۰۰ , ۲۱:۰۸

چرا نمیتونم دانلودش کنم؟

هر کاری میکنم لینک دانلود نمیاد

پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۱۰:۲۸

بنظر من سبت به تمام کشورا

خیلی قشنگن بی الاشون(:

پاسخ :

قبول دارم واقعا ولی بی الا کره ای تو ابرازه علاقه یکم دست و پا بسته ان
معمولا خ کم و خلاصه همه چیو نشون میدن با اینکه موضوع های جذابی معمولا دارن ...
پاستیل خرسی...دونسنگ... نادی خوشگل ترین پرنسس دنیا:|
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۰۱

وای اییینن

تایلندیا بی الاشون خیلی خوبه

پاسخ :

🙂💔
اهم نصبت به کره آیا خ توش قوی ترن
🦄🌈noshmak 🍭🍓
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۳۰

عههه فصلل دو هم دارههع😐😐😐

ااقااا باهمنن دیگهه ایشالاا جدا ک نمیشنن😓😓😓

پاسخ :

اهم🙂😂💔
ارع داستان یه سال بعد از آشنایی شونع🙂💔
n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۳۵

وای این اولنی سریال بی الی بود که دیدم کیوت بود  هر وقت  اسم ساراوات میشنیدم میگفتم یه ساراوات محمدی 

پاسخ :

خ صافت و کیوتع ....
جرممم😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan