تومارو بای توگدر به خاطر بنگتن معروف شده:)؟؟

 

 

انقدر حق بود که حیفم اومد نزارمش🚶💔 

۰۰:۲۱
🦄🌈noshmak 🍭🍓
۱۰ مرداد ۰۰ , ۱۳:۱۶

نرییی‌خوبی؟؟

چرا کم‌میایییی؟!

 

پاسخ :

سلاااممم فرزندمممم...
خوبییی کیتننن؟!
نمی‌دونم ...وقتی میام معمولا سکوته😅...
یا اصا نم واسه چی اومدم:/
چ خبراااا؟!
niloo niki
۰۵ مرداد ۰۰ , ۱۷:۵۹

توماروبای توگدر

پاسخ :

بل^^
仁花 💫🌊
۲۷ تیر ۰۰ , ۲۱:۵۴

وای باورت میشه ترسیدم :"C

چقدر از وقتی که کامنت داده بودم گذشته بود 

داخل د سیتی مون دیگه میزاری ؟؟*-*

پاسخ :

😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔
ببخشید کم میام بیان 🙂😂...
اهم همین کارو میکنم^^🌹

Hito ka
۰۴ تیر ۰۰ , ۱۰:۵۴

کامنت بی ربط : 

ادامه فیک برادر ناتنی رو نمی زاری؟؟؟

پاسخ :

چرا هم مشغول نوشتنشم هم ادیته قسمتای قبل 
کامل که شد میزارمش^^
❄🎐 Baran
۰۴ تیر ۰۰ , ۰۹:۰۰

خودمون دیدیم پسرا چقدر خوب تلاش میکنن:")

 

بماند حالا چقدر رابطه این دوتا گروهو من میدوستمTT

Shoco -🍫
۰۴ تیر ۰۰ , ۰۱:۰۸

وای~

خودمونیم

من عاشق رابطه های این سونبه/هوبه های تو ویدیو اممممم TT

پاسخ :

عررر دقیقاااااا
من دیوونه این رابطه های جذابشونمممم
❄🎐 Baran
۰۴ تیر ۰۰ , ۰۰:۳۵

وای حقققققققققققق

 

اگه اینجوریه همه ی گروها به خاطر هیونگ/اونی هاشون معروف شدن:/

پاسخ :

دقیقا ...
همه خودشون زحمت میکشن و تلاش میکنن...
اما با اینکه سه سال از دبیو تومارو میگذره هنوزم بعضیا میگن موفقیتشون به خاطر بگتنه:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan