اولین کراش آمریکاییم

 بیاین ادامه مطلب


خودمم باورم نمیشه ولی برای اولین بارو آخرین بار تویه عمرم رویه یه آمریکایی کراش زدم ...

اسمش برایته ...

آمریکایی ، تایلندی ، چینیه ...

ولی تو تایلند زندگی میکنه ...

ننه و باباش وقتی بچه بوده طلاق گرفتن واسه همین تو تایلند با خانواده مادریش بزرگ شده ...

بیست و سه سالشه 😻♥️ همسن کوکیه ...

کجا روش کراش زدم؟!

تو فیلم 2gether.... که یه فیلم گیه تایلندیه ...

البته رو کسیم که کاپلش بود کراش زدم عکسش و تهش میزارم ...

فیلم زیاد بازی نکرده ... حرفایه زیادیم پشت سرشه ... بیشتر تویه چین حتی گفتن که برایت حق نداره ادامه فیلم توگدر. وبازی کنه با اینکه شخصیت اصلیه ولی بازی کرد😌😎

حواستون باشه روش کراش بزنین روتون کراش میزنم ، نزدیکش شین نزدیکتون میشم ...  وینم همینطور نزدیک وینم بشین همین کارو میکنم ...(وین زوجش تو فیلم توگدره)



اینم چند تا از عکساش 👇👇



اینم وین کیوتی👇👇👇





نظرتو ن😻؟!

یادتون نره چی گفتم😐

کراش =کراش

دست زدن =دست زدن 

😐😎


۱۹:۱۳
paniiii
۲۳ اسفند ۰۱ , ۲۳:۳۳

راستش این آمریکایی نیست تایلندیه حقیقتا

پاسخ :

اگه ادامه مطلب رو بخونی نوشتم که تایلندی ، آمریکایی و چینیه عزیزم
Ugh
۲۱ مهر ۰۱ , ۰۲:۳۸

مث صگ رو کاپلای تایلندی کراشم...برایت وین ،نونیو و کاپلش ک اسمش یادم رف،آفگانننن،کاپل لاولی رایتر...کینپورششش ک اسم اصلیاشون یادم نیسسسس ،و بقیه کاپلا...کره ایا هم ک چی بگم رو همشون

Fatemeh
۱۲ دی ۰۰ , ۲۱:۱۱

وای تو ی نگاه روش کراش زدم    اسمش چیه ؟؟؟   

تو ی فیلم دیگه هم بازی کرده بود پسران برتر از  گل F4    

uq
۲۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۸:۱۸

جووونز!چق کراشه

نیو چان
۲۲ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۱

عرررر پس از خودمی

نیو چان
۲۱ اسفند ۹۹ , ۱۵:۱۷

عرررررر ت هم دیدیش ساراوات قشنگم خعلی خوشگلهههه سریال تایلدی دیگه هم بگم اسمش سانست اونم قشنگ ببین  اگه از اینجور سریالا خوشت میاد کالر راش هم ببین کره ایه

راستی خودم رو معرفی نرکدم من نیوشا هستم ملقب به نیو چام اوتاکو کیپاپر کیدرامرم سه ساله ارمی شدم  و کیپاپر 1ماه اوتاکو 1 سال کیدرامر شدم خشوقتم 

پاسخ :

اهم فیلم خ جذابی بود واقعا
دیدمشون کلا فیلم فقط گی و یائویی میبینم با کی دراما 
خش بختم منم نرگسم ... مث خودت کی درامر، کیپاپر ، اوتاکو و فوجوشی ... نزدیک هفت ساله ارمیم ... هشت سال کی درامر و اوتاکوهم از همون بچگی بودم دیگه با این شاهزاده تنیس و اینا😂😅
Ala JM Lover
۰۱ آذر ۹۹ , ۰۸:۳۲

واوووو...میسیییی

کجا نگاشون کنم؟! تو تل یا یوتیوب؟

بلاخره به یکی از آرزوهام رسیدم

پاسخ :

تو هردوش میتونی لاو ... من خودم تو یوتیوب میبینم ...
خواهش🙂♥️
JIMIN.TINA
۲۶ آبان ۹۹ , ۱۹:۵۱

تو ام کراشه خودمی بیب😇

پاسخ :

🙂👐
JIMIN.TINA
۲۶ آبان ۹۹ , ۱۲:۱۱

اخ جون بلاخره یکی روم کراش داره بهم اعتراف کرده هو هو هو هوووووووو قر تو کمرم فراوونه نمیدونم کجا بریزم💃💃💃💃

پاسخ :

کراش خودمی😂💔
JIMIN.TINA
۲۳ آبان ۹۹ , ۱۵:۴۹

اقا من روش کراش زدم تصمیم هم دارم برم نزدیکش😁

پاسخ :

منم رو تو کراش زدم لاولی😁🙂👐
y.b
۲۳ آبان ۹۹ , ۰۵:۲۱

اولین نفری که ازش عکس گزاشتی چند تا فیلم میگی پشمک

پاسخ :

برایت همون یه فیلمی که بالا گفتم و بازی کرده لاو توگدر که یه فیلم گیه
Ala JM Lover
۲۱ آبان ۹۹ , ۰۸:۵۰

اسم بیده نیگا کنم😐

پاسخ :

مستر هارت و آنجا که نگاهت درنگ می‌کند 
کره این 
2gther
Why r u
Love by chance
Tharntype
En of love
make it right 
until we meet again
اینام تایلندین
بازم هست اگه دیدی بازم خواستی بم بگو 
Ala JM Lover
۲۰ آبان ۹۹ , ۱۶:۰۳

اوووو سریاله گی!!!

منم موخوام😕

پاسخ :

😂👐 من کار همیشه مه 😂👐
خو نگا کن لاوم❤️
Mal . Kooki
۲۹ مهر ۹۹ , ۲۱:۲۹

سلااامممم واووووو صیص من غیرتی میشود جووون😂😂💜💜

اومممم خوجگلهههههه ولی من نمیتونم از کوک دل بکنم😌😂🥺

و اینکه عاشقتمممممم یه دنیااا صیص کارات حرف ندارهههع😉💜

پاسخ :

😅😅 
اره خب منم نمی تونم ازبیگ هیت فمیلی دست بکشم اصا هیچکی به پاشون نمی رسه ...
ولی خب منی که سریال تایلندی زیاد نگا میکنم خوبه به بایس داشتم باشم توشون البته دوتان وینم هس....
منم عاشقتم سویای♥️❤️
^^ Parniyan
۲۹ مهر ۹۹ , ۱۶:۳۳

وای خدایی خیلی کراشه

من کلا رو پسر جماعت زیاد کراش نمیزنم اگرم باشه همین پسرای یپاپ ولی این خیلی خوبه

پاسخ :

ارع لامصب خ خوبه 🥺
Park Hae ray
۲۹ مهر ۹۹ , ۱۴:۰۲

من فقط میکساشو دیدم توی سریال دیدمش ولی رو کاپلشون کراش زدم جججررررر ععععرررررررررر 🤩🤩😍😍😍🤣🤣🤣

پاسخ :

سریالش محشره واقعا میگم دیوونه کننده است ...
کاپلشونم از فیلم دیوونه کننده تره لامصب
pani is soooo hot
۲۸ مهر ۹۹ , ۲۰:۲۲

منم کراش زدم روش

پاسخ :

منم کراش زدم رو تو😌👐
رسول نصیری
۲۸ مهر ۹۹ , ۱۹:۳۹

ببخشید خودتون پسرین؟چند سالتونه

پاسخ :

نه من پسر نیستم...
۱۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan