WISH YOU : Your Melody In My Heartمینی سریال

خلاصه 

این وب درام داستان "کانگ این سو" (Kang In Soo) خواننده و آهنگساز و "لی سانگ" (Yoon sang Yi) نوازنده کیبورد رو روایت میکنه که برای رسیدن به رویای خودشون در موسیقی تلاش می‌کنند

برای دانلود به ادامه مطلب بیاین...

 

.

 

قسمت اول

زیرنویس قسمت اول

قسمت دوم

زیرنویس قسمت دوم

قسمت سوم

زیرنویس قسمت سوم

قسمت چهارم

زیرنویس قسمت چهارم

قسمت پنجم

زیرنویس قسمت پنجم

قسمت ششم

زیرنویس قسمت ششم

قسمت هفتم

زیرنویس قسمت هفتم

قسمت هشتم

زیرنویس قسمت هشتم

 

امیدوارم از دیدن این مینی سریال زیبا لذت ببرید ...

۱۱:۲۹
مریم
۲۷ اسفند ۰۱ , ۲۱:۲۰

سلام
قسمت اولو دیدم ولی به شدت تو ذوقم خورد
اولا بخاطر لینک دانلود سخت و طاقت فرسا
دوما بخاطر زیرنویس افتضاحی که فقط نظرات شخصی و مسخره زیرنویس کننده بود که واقعا حالم بهم خورد و به جای معنی آهنگا، آهنگای ایرانی گذاشته بود واقعا داغون بود اگه میخواید حالتون گرفته نشه با این زیرنویسا نبینید
سوما بخاطر موضوع و داستان به شدت ضغیف که اصلا جذب کننده نیست

سویل
۲۲ اسفند ۰۱ , ۲۰:۱۸

لطفن زیر نویسا ی 5 به بعدو چک کننننن

خعلی دوسش دارم ولی نمیاره ببینمممم😭

Dillon:)
۲۲ اسفند ۰۱ , ۲۰:۱۳

من برنامه دان کردم ک زیر نویس و زیپ کنم قسمت 5 شد ولی 6 و 7 و 8 رو هر چقد میزنم نمیشه میشه درستش کنی لطفا

Mehry
۱۳ مهر ۰۱ , ۲۲:۴۱

من میخوان دان کنم ولی میبرم تو یه سایتی که واسه تحویل لینک حتما لازد اشتراک بخرم💔چیکار باید بکنم؟

najm
۰۹ مهر ۰۱ , ۰۸:۵۷

چرا زیرنویس باز نمیشه از قسمت پنج به بعد:«

فیلم
۳۱ شهریور ۰۱ , ۰۵:۰۰

میشه لطفاً یکی بگه چجوری دانلود کنم هرچقدر میزنم لینکو نمیاره بعدشم که میاره دان میکنم اصلا نمیاد

اووووووو
۰۶ شهریور ۰۱ , ۱۱:۰۰

لینک دانلود زیرنویسا نمیاره

اووووووو
۰۶ شهریور ۰۱ , ۱۰:۴۵

زیر نویس قسمت اول لینک دانلودش نمیاره

Sara
۰۱ تیر ۰۱ , ۱۲:۲۲

میگم شما که انقدر خوبین و مثل کانالای خسیس که زیرنویسو میچسبونن رو سریال، اینکارو نمیکنید، بیاین یه کانال تل بزنید (چون تل امنیتش از سایت بهتره با توجه به محتوای بی‌ال)و بشین اولین کانالی که زیرنویساش به صورت سافت سابه نه هارد ساب..نظرتون چیست؟ 

پری
۱۵ خرداد ۰۱ , ۱۶:۲۰

دوستان، زیرنویس سالمه فقط فایلش پسوند رار داره که باید استخراج بشه، یه نرم افزار برای استخراج دانلود کنید.خود گوشیا اصولا فایل رار رو نمیتونن استخراج کنن

بی تی اس :)
۱۸ اسفند ۰۰ , ۱۲:۱۲

از قسمت ۵ به بعد خالیهههههه خو مث آدم بزارینننننن اه 

mona
۱۸ بهمن ۰۰ , ۲۰:۱۲

عاام چر دیگع فعالیت نمکنین؟؟! :(

سایت دیگع ای نمیشناسین برای بی ال؟/

کشته مرده هیونلیکس
۱۵ دی ۰۰ , ۰۲:۲۶

وای از قسمت 5 به بعد خالیه

میشه چک کنیییی

ملیکا
۱۹ آذر ۰۰ , ۱۷:۳۴

گلم من هرچی زیرنویس قسمت ۵ به بعد دانلود می کنم خالیه میشه چک کنید 

naznien
۲۳ آبان ۰۰ , ۱۵:۴۵

چیجوری باید دانلود کرد

ava
۱۶ آبان ۰۰ , ۱۳:۰۴

خیلی ممنون عالی بود، ولی خدایی عجب مترجم پایه ای من بیشتر عاشق مترجمه شدم😍😂😅😂

F T I
۱۳ مهر ۰۰ , ۰۳:۵۶

زیرنویس قسمت پنج به بعد مشکل داره فایلش خالیه میشه بررسیش کنید

Maryam
۲۴ مرداد ۰۰ , ۱۰:۴۹

زیرنویس قسمت دو نمیاد لطفا درستش کنید

پاسخ :

من چکش کردم عزیزم سالمه ...
دوباره امتحان کن ❤️
n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۳۳

اای چقدر من این سریالا رو دوست دارم😢خعلی گشنگن 

پاسخ :

🙂🙂🙂💔💔💔💔👌👌👌👌👌👌👌👌
n.e.w (پیشی توچولو ترانه💜🔮)
۱۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۱۵

عررررررررمن اینو دیدددننننبیکزتیتیتی گشنگ بود راستی میشه هجوم رنگ را هم بزرید؟

پاسخ :

اهم بد نیست فیلمش::)
حتما مینی سریال بعدی کالر راش و میزارم
🦄🌈نوشمک 🍭🍓
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۰:۳۷

یهههه ممنون که منو با واقعیت های زندگیم روبرو میکنی😐😐🌼🌼😂😂😂😂😂

هعیییی پ هردوتامون در انتظار بد بخت شدنیمم😕😕😭😭😭😂😂

فایتینگ برای ترم😭😭😭😅😅😅😂🙃

پاسخ :

خواهش میشه 🙂😂🤝
هعی... کاش زودتر تموم شده برع
فایتینیییییگگگ
🦄🌈نوشمک 🍭🍓
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۲۶

ممنونننننن🙃🙃🌼

یهههههه نمیاد اون بالاامالاهاااا😂

خداروشکر🙃

هیچی خثتگی امروز‌نیم ترمامم تموم شد😻😐😭

توچیی🙃🙃🙃

پاسخ :

🙂❤️
این وب هیچ وقت مث چیه آدم نبوده🚶💔
 تبریککککککک تا چند روز خلاص شدی تا بدتر شروع شه:/💔
منم یه هفته ای میشه تموم شد نیم ترما منتظر پایانیام...
🦄🌈نوشمک 🍭🍓
۱۱ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۵۸

نرییی نریییی توییی؟!

عررر چراا وبتت تغییر‌کردعع

خوبی!!🙃

پاسخ :

اهم خودمممم
خوبیییییی؟؟؟؟؟
ارع زدم ریختمش بهم😂💔 ولی عکسا بالاش نمیان:/
ممنون بد نیستم 
چ خبر؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan