سریال تایلندی2gther

 

خلاصه:

 تاین یه پسر خوشتیپ و عضو تشویق کننده های کالجه، در حالی که ساراوات محبوبترین پسر تو دانشگاشه و همینطور عضو تیم فوتبال و باشگاه موسیقی هم هست.

پسری به اسم گرین همش دنبال تاینه اما از اونجایی که تاین بهش احساسی نداره، به ساراوات التماس میکنه که برای بیخیال شدن گرین، سوری باهاش قرار بزاره…درست مثل داستانای قدیمی، تظاهری که آخرش به واقعیت می پیونده! با این حال قبل از جمله اونها”تا ابد به خوشی و خرمی زندگی کردن”، یه روند آهسته عاشق شدن بدون تظاهر وجود داره !

 

قسمت اول پارت اول

قسمت اول پارت دوم

قسمت اول پارت سوم

قسمت اول پارت چهارم

 

قسمت دوم پارت اول

قسمت دوم پارت دوم

قسمت دوم پارت سوم

قسمت دوم پارت چهارم

 

قسمت سوم پارت اول

قسمت سوم پارت دوم

قسمت سوم پارت سوم

قسمت سوم پارت چهارم

 

قسمت چهارم پارت اول

قسمت چهارم پارت دوم

قسمت چهارم پارت سوم

قسمت چهارم پارت چهارم

 

قسمت پنجم پارت اول

قسمت پنجم پارت دوم

قسمت پنجم پارت سوم

قسمت پنجم پارت چهارم

 

قسمت ششم پارت اول

قسمت ششم پارت دوم

قسمت ششم پارت سوم

قسمت ششم پارت چهارم

 

قسمت هفتم پارت اول

قسمت هفتم پارت دوم

قسمت هفتم پارت سوم

قسمت هفتم پارت چهارم

 

قسمت هشتم پارت اول

قسمت هشتم پارت دوم

قسمت هشتم پارت سوم

قسمت هشتم پارت چهارم

 

قسمت نهم پارت اول

قسمت نهم پارت دوم

قسمت نهم پارت سوم

قسمت نهم پارت چهارم

 

قسمت دهم پارت اول

قسمت دهم پارت دوم

قسمت دهم پارت سوم

قسمت دهم پارت چهارم

 

قسمت یازدهم پارت اول

قسمت یازدهم پارت دوم

قسمت یازدهم پارت سوم

قسمت یازدهم پارت چهارم

 

قسمت دوازدهم پارت اول

قسمت دوازدهم پارت دوم

قسمت دوازدهم پارت سوم

قسمت دوازدهم پارت چهارم

 

قسمت سیزدهم پارت اول

قسمت سیزدهم پارت دوم

قسمت سیزدهم پارت سوم

قسمت سیزدهم پارت چهارم

 

 

 زیرنویس تمام قسمت ها به صورت فایل زیپ

 

امیدوارم از دیدن این سریال زیبا لذت ببرید::))

 

۲۳:۵۸
...
۱۳ مهر ۰۲ , ۰۵:۱۰

ببخشید من دانلود کردم اما زیرنویس نداشت از کجا میتونم با زیرنویس دانلود کنم ؟

Love drama
۳۱ تیر ۰۲ , ۰۹:۰۸

سلام،برای من زیرنویسش فقط یکی میاد چجوری درستش کنم که همه قسمتاش بیاد؟؟؟؟؟

نگار
۲۰ تیر ۰۲ , ۲۲:۱۵

چرا زیرنویسش درست نیست میشه لینکش رو بررسی کنید 

امیر
۰۳ تیر ۰۲ , ۱۶:۰۵

بچه ها من چجوری باید تو این سایت ثبت نام کنم دانلود میکنم نمیاره میگه باید ثبت نام کنم 

امیر
۰۳ تیر ۰۲ , ۱۵:۵۸

عیوای این گگگگگ

Fatemeh:)
۲۵ خرداد ۰۲ , ۱۴:۳۱

چرا زیر نویسش باز نمیشه وقتی دانلود می کنم؟😑💔

Ava
۲۹ ارديبهشت ۰۲ , ۱۶:۴۳

زیرنویس رو از کجا دانلود کنم؟

فاطمه
۲۷ آبان ۰۱ , ۱۸:۰۰

فیلم تارن تایپ رومیخام

یکی که عاشق کیپاپه💜❤
۲۷ آبان ۰۱ , ۰۰:۳۴

سلام ببخشید میشه بهم بگید که چطوری میتونم زیرنویس هاش رو بیارم؟

زیرنویس ها رو دانلود میکنم ولی برام نمیاره

فیلم
۳۱ شهریور ۰۱ , ۰۴:۵۳

چجوری میشه دانلودکرد خواهشاً بگین من نمیدونم چجوری دان کنم هر چقدر میزنم لینک نمیاره

Lia
۰۳ شهریور ۰۱ , ۲۳:۱۱

سایتتون عالیه🤍اگر امکانش هست سریال کین پورش رو در سایتتون قرار بدید.ممنون

Army
۲۴ تیر ۰۱ , ۱۶:۱۴

میشه سریال تارن تایپ و پسران زیبا رو با زیرنویس چسبیده بزاری 

Tine
۳۱ خرداد ۰۱ , ۰۲:۵۵

هم‌عاصیصم‌این‌زیرنویسش‌خراب‌نیس¶^¶

Dark Queen
۱۳ خرداد ۰۱ , ۱۰:۱۳

ببخشید درخواستی بی ال دراما بگم میذارید؟

Mozhan
۰۳ دی ۰۰ , ۲۲:۳۴

چرا از قسمت ۲ پارت ۱ به بعد برای من دانلود نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟ 

چیکار کنم😭

^-^
۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۸:۰۱

ببخشید 

جهت*

منظورم چه طور

^-^
۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۷:۵۷

ببخشید میشه جواب بدین  جهت طوری اینجا عضو بشم هر کاری میکنم نمیشه 🥺😢

 

 

^-^
۱۳ شهریور ۰۰ , ۲۱:۵۷

مثلاً میشه این فیلم رو بزارید🥺

اسمش:تارن تایپ

^-^
۱۳ شهریور ۰۰ , ۲۱:۵۵

خیلی ممنون آخه من از یک جا دان کردم نگا کردم دیدم سانسور😅

میشه چندتا فیلم معرفی کنید که خیلی صفحه داشته باشند

^-^
۰۹ شهریور ۰۰ , ۱۶:۱۹

سلام بدون سانسور؟

پاسخ :

سلام
بله بدون سانسوره ولی این فیلم درکل صحنه زیادی نداره
Park hae ray (باران کراش ورلد واید منه :|)
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۱۶

بلی دوباره میبینم بازم ازش سیر نمیشم 7_7 

منم رو برایت کراشما 😐😔💕 

یهو روم نپرین 😐😂💔 

 

بازم ممنون واسه زحماتت ادامه بده T~T 

پاسخ :

🤧🤧🤧👌👌👌👌💔

متعلق به خودته اصا این بچه 🤧💔 کراش لنتی...
 نه نگران نباش باهم کنار میایم😂👌

خواهش میشه عزیزم 🙂💔
🦄🌈noshmak 🍭🍓
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۱۶

واییی ک من چقدد صر این عرررر نزدمم لنتیااااااا😭😭😭😭😭😭

هقققققق خیلییی خره این فیلمههههه😭😭😭😭

 

بخدا ما باید تو تایلند بدنیا میومدیم اه😐😐😐😢😢😢

پاسخ :

دقیقا من اصا اون مدتی که دیدمش کل زندگیم درگیرش شده بود ... روز و شب عر میزدم ...

اهممم خخخ خووببههه🤧💔

جرم😂😂💔
Park hae ray (باران کراش ورلد واید منه :|)
۲۰ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۰۹

ههههققققققققق من رو این کادل و سریال کراشم یو نو؟؟؟ 

همیشه میرفتم یوتیوب اینو نگاه میکردم ههههقققققق 

ممنون که گذاشتین ^-^ 

پاسخ :

بالاخره گیرش آوردی🙂😂🌹
خواهش میشه عزیزم برو ببین و لذت ببر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

𝑫𝒊𝒇𝒇𝒆𝒓𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒂𝒏𝒅

➖⃟🤍••‌‌ 𝗛𝗨𝗚 𝗠𝗘;
ɪ ᴀᴍ ғᴇᴅ ᴜᴘ ᴡɪᴛʜ ᴛʜɪs ᴡᴏʀʟᴅ✨
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan